Automatizace ve Facebook marketingu

Strategie, techniky I nástroje, které vám ušetří čas a zvýší úspěšnost vašich reklamních kampaní.

Webinář je určen pro pokročilé uživatele

Rozumíte termínům jako UTM, ROI, PPC a víte co jsou podobná publika či konverzní pixel?

Gratuluji – můžete si koupit webinář. Věřím, že pro vás bude přínosný.

Kdyby čísla mohla mluvit

  • 420 účastníků nám dalo v přímém přenosu přednost před pohodou u televize
  • 89% z nich doporučuje zhlédnout webinář aspoň dvakrát a normální rychlostí
  • 192 minut nabitých informacemi, které vás na VŠ určitě nenaučí
  • 48 odpovědí na otázky, které vás trápí i ve spánku

Ale mluví za nás účastníci

Konkrétní tipy a čísla, která jdou aplikovat do praxe. Přehledná prezentace a užitečné rady, které bych hledal možná desítky hodin svépomocí. Odpovědi na všechny otázky účastníků. Cena za jeden webinář je daleko příjemnější obchodní model. Než přemýšlet o tom jestli má kurz za xx tisíc pro mě smysl nebo né.

Vojtěch L.

Poukázání na skutečné problémy a dost dobrý návod jak uchopit reklamy na FB. Nebyl to klasický webinář jako dělá většina "social media expertů" za účelem prodat svůj produkt.

Marek H.

Bez keců přímo k věci. Zodpovídání konkrétních dotazů, délky - mám rád, když to stojí za to. Hodina a půl je na tohle málo. 3 hod - ideální čas. Mário a Davide – dobrá práce. Na další takový webinář se hlásím předem.

David O.

590,- Kč (+ DPH)

Webinář si zakoupilo 0 lidí

Proud informací se valil éterem

  • Facebook Event-driven marketing – strategie a techniky založené na akcích, které provedl uživatel na webu (klik na tlačíko, vyplnění formuláře, přidání do košíku, vyhledávání)
  • Dynamické reklamy a multi-products ads – využítí tohoto formátu pro remarketing, up-selling, cross-selling a další pokročilé prodejní techniky
  • 100 reklam za 5 minut? – V přímém přenosu ukazuji, jak ušetřit hodiny práce týdně.
  • A pak už jen 48 odpovědí na otázky. Podívejte se na jaké
Zobrazit otázky z webináře

Byla toho kopa. Podívejte se na ukázku

Kdo má webinář na svědomí?

David Lörincz

David se specializuje na reklamu na Facebooku již 4 roky. Píše, školí, optimalizuje, konzultuje. V žilách mu teče modrá krev a mluví za něj čísla a klienti. Měsíčně optimalizuje kampaně s rozpočtem přesahujícím 350 000 Kč, jeho školení prošli manažeři Avonu, HomeCredit, Kasa.cz a dalších úspěšných firem. Svou strategii s ním konzultuje i česká pobočka McDonald's nebo OBI. Od ledna žije v Asii.

Mário Roženský

Mário provozuje několik internetových projektů, od vzdělávacích kurzů přes nástroje zdarma až po aplikace, které pomáhají podnikatelům rozvíjet jejich podnikání. Neustále zkouší nové a netradiční marketingové metody a rád se dělí o výsledky a nové poznatky.

Chyběli jste u toho? Záznam je stejně dobrý jako originál.

To garantujeme.

590,- Kč (+ DPH)

Ještě váháte?

Tak na rovinu. Facebook reklama je dnes nejlepším nástrojem pro marketery.
A lepší vzdělávací webinář v tomto oboru na českém internetu nenajdete. 

100% šťavnaté informace

Na webináři nebudete poslouchat žádné pořád dokola opakované informace. Čekají na vás unikátní metody, techniky a postupy.

100% garance spokojenosti

Pokud nebudete s informacemi, které se na webináři dozvíte, spokojeni, bez otázek vám vrátíme celou částku zpět.

Máte dotaz? Ptejte se... 

Napište svůj dotaz níže do komentářů, či přímo nám na e-mail info@mariorozensky.cz