Automatizace ve Facebook marketingu
Strategie, techniky I nástroje, které vám ušetří čas a zvýší úspěšnost vašich reklamních kampaní.
Webinář je určen pro pokročilé uživatele
Rozumíte termínům jako UTM, ROI, PPC a víte co jsou podobná publika či konverzní pixel?
Gratuluji – můžete si koupit webinář. Věřím, že pro vás bude přínosný.
Kdyby čísla mohla mluvit
- 420 účastníků nám dalo v přímém přenosu přednost před pohodou u televize
- 89% z nich doporučuje zhlédnout webinář aspoň dvakrát a normální rychlostí
- 192 minut nabitých informacemi, které vás na VŠ určitě nenaučí
- 48 odpovědí na otázky, které vás trápí i ve spánku
Ale mluví za nás účastníci
Konkrétní tipy a čísla, která jdou aplikovat do praxe. Přehledná prezentace a užitečné rady, které bych hledal možná desítky hodin svépomocí. Odpovědi na všechny otázky účastníků. Cena za jeden webinář je daleko příjemnější obchodní model. Než přemýšlet o tom jestli má kurz za xx tisíc pro mě smysl nebo né.
Poukázání na skutečné problémy a dost dobrý návod jak uchopit reklamy na FB. Nebyl to klasický webinář jako dělá většina "social media expertů" za účelem prodat svůj produkt.
Bez keců přímo k věci. Zodpovídání konkrétních dotazů, délky - mám rád, když to stojí za to. Hodina a půl je na tohle málo. 3 hod - ideální čas. Mário a Davide – dobrá práce. Na další takový webinář se hlásím předem.
590,- Kč (+ DPH)
Proud informací se valil éterem
- Facebook Event-driven marketing – strategie a techniky založené na akcích, které provedl uživatel na webu (klik na tlačíko, vyplnění formuláře, přidání do košíku, vyhledávání)
- Dynamické reklamy a multi-products ads – využítí tohoto formátu pro remarketing, up-selling, cross-selling a další pokročilé prodejní techniky
- 100 reklam za 5 minut? – V přímém přenosu ukazuji, jak ušetřit hodiny práce týdně.
- A pak už jen 48 odpovědí na otázky. Podívejte se na jaké
Byla toho kopa. Podívejte se na ukázku
Kdo má webinář na svědomí?
David Lörincz
David se specializuje na reklamu na Facebooku již 4 roky. Píše, školí, optimalizuje, konzultuje. V žilách mu teče modrá krev a mluví za něj čísla a klienti. Měsíčně optimalizuje kampaně s rozpočtem přesahujícím 350 000 Kč, jeho školení prošli manažeři Avonu, HomeCredit, Kasa.cz a dalších úspěšných firem. Svou strategii s ním konzultuje i česká pobočka McDonald's nebo OBI. Od ledna žije v Asii.
Mário Roženský
Mário provozuje několik internetových projektů, od vzdělávacích kurzů přes nástroje zdarma až po aplikace, které pomáhají podnikatelům rozvíjet jejich podnikání. Neustále zkouší nové a netradiční marketingové metody a rád se dělí o výsledky a nové poznatky.
Chyběli jste u toho? Záznam je stejně dobrý jako originál.
To garantujeme.
590,- Kč (+ DPH)
Ještě váháte?
Tak na rovinu. Facebook reklama je dnes nejlepším nástrojem pro marketery.
A lepší vzdělávací webinář v tomto oboru na českém internetu nenajdete.
100% šťavnaté informace
Na webináři nebudete poslouchat žádné pořád dokola opakované informace. Čekají na vás unikátní metody, techniky a postupy.
100% garance spokojenosti
Pokud nebudete s informacemi, které se na webináři dozvíte, spokojeni, bez otázek vám vrátíme celou částku zpět.
Máte dotaz? Ptejte se...
Napište svůj dotaz níže do komentářů, či přímo nám na e-mail info@mariorozensky.cz