Co se na webináři naučíte?
- Efektivně sbírat e-maily - Ukážeme vám, jak budujeme e-mailovou databázi zadarmo (s profitem) díky Facebook reklamám
- Odkryjeme vám funnely – Odhalíme vám naše kampaně a cesty zákaznika spolu s webovými stránkami a vším co používáme k profitabilnímu sběru e-mailů.
- Facebook strategii - Jednoduchou strategii, díky které i vy dokážete snadno spustit profitabilní reklamu. Vše co potřebujete již Facebook umí. Je jedno, zda začínáte na zelené louce, nebo již máte 10.000 kontaktů. Naše strategie vám bude fungovat.
- Šikovné nástroje – Nové nástroje, které jsme objevili a které velmi zvyšují efektivitu a snížení ceny za jeden získaný e-mail.
- LeadAds – Velmi zajímavý reklamní formát, který málokdo využívá. David odhalí, jak jej využívá on a jaké výsledky díky němu dosahuje.
Kdo vás bude webinářem provázet
David Lörincz
David žije a dýchá výkonnostní reklamou na Facebooku. Kromě Afriky a Antarktidy již má zkušenosti ze všech kontinentů. Týdně spravuje kampaně s rozpočty přes 200 000 Kč. V roce 2016 založil vzdělávací agenturu Modrá krev a momentálně žije na Bali.
Mário Roženský
Mário provozuje několik internetových projektů, od vzdělávacích kurzů přes nástroje zdarma až po aplikace, které pomáhají podnikatelům rozvíjet jejich podnikání. Neustále zkouší nové a netradiční marketingové metody a rád se dělí o výsledky a nové poznatky.
Webinář bude mít dvě části
Narozdíl od minulých dvou vysílání s Davidem bude mít toto dvě části. Mário již nebude pouze v roli moderátora s občasným vstupem, ale celý první blok bude vést on.
1. část - Mário - Profitabilní funnel
V první části vám Mário představí svou strategii, kterou používá u každé kampaně, kterou rozjíždí. Je jedno, zda jejím cílem je sběr e-mailů, přivedení posluchačů na webinář, či prodej knihy. Strategie je vždy stejná. A hlavně FUNGUJE!
Krok po kroku si projdeme celý proces, abyste jej dokázali také zreplikovat...
Nezůstaneme ovšem pouze u strategie, ale ukážeme si také praxi. Ukážu vám VŠECHNY své stránky jednoho ze svých funnelů, který využívám ke sběru e-mailů.
Díky tomuto e-mailu získávám cca 30-40 skvěle cílených e-mailů denně. A nejen, že za ně budu muset platit, ale že se mi vynaložená investice okamžitě vrátí v podobě drobného zisku.
E-mail zůstává v databází a já mu postupně mohu prodávat další a další produkty. A v tu chvíli už je to pro mě čistý profit.
Většina lidí, když buduje databázi za to platí. Já za to dostávám zaplaceno 🙂
A naučím to i vás 😉
2. část - David - Jak to celé vylepšit?
Zjistíte, jak snížit cenu za nový kontakt o desítky % a naučím vás, na co si dát pozor při získávání nových kontaktů do vaší mašinky na peníze a zároveň poté škálovat počet nových kontaktů. Odchytneme a přesvědčíme znovu ty, kteří sice na stránku přišli, ale nakonec si váš magnet nestáhli. Přeci je nenecháme odejít, když už jednou projevili zájem.
Zjistíte také, jak automatizovat přísun nových kontaktů pomocí Lead Ads a jak vše správně nastavit v reklamním rozhraní Facebooku.
Kolik % lidí dnes otevírá vaše emaily? 20% 30%? Tak to si jásejte.
Většině obchodníků skončí 85% emailů nepřečtených. V koši, ve spamu a nebo se ztratí v inboxu mezi dalšími 50 emaily. Chcete sázet vše na to, že zrovna ten váš email si přečtou? A nebo chcete opravdu doručit sdělení.
Ukážu vám techniku, kterou zajistíte, že se vaše sdělení dostane i k těm, kteří si váš email neotevřeli. A co naopak ti, co si jej otevřeli, ale neklikli na vaši nabídku? I pro ty budete mít připravenou strategii.
Díky této strategii znásobíte účinnost profitabilního tunelu, s kterým vás seznámí Mário a smutný budete jen z jediného.
Že jsme tenhle webinář neudělali dříve.
Co o našich webinářích říkají účastníci?
Konkrétní tipy a čísla, která jdou aplikovat do praxe. Přehledná prezentace a užitečné rady, které bych hledal možná desítky hodin svépomocí. Odpovědi na všechny otázky účastníků. Cena za jeden webinář je daleko příjemnější obchodní model. Než přemýšlet o tom jestli má kurz za xx tisíc pro mě smysl nebo né.
Poukázání na skutečné problémy a dost dobrý návod jak uchopit reklamy na FB. Nebyl to klasický webinář jako dělá většina "social media expertů" za účelem prodat svůj produkt.
Bez keců přímo k věci. Zodpovídání konkrétních dotazů, délky - mám rád, když to stojí za to. Hodina a půl je na tohle málo. 3 hod - ideální čas. Mário a Davide – dobrá práce. Na další takový webinář se hlásím předem.
Jak bude webinář probíhat?
Délka 2 hodiny
Od 19:00 do 21:00. Ani o minutu déle. Poslední workshop díky otázkám trval 3,5 hodiny a udržet pozornost po tak dlouhou dobu může být problematické. Na všechny otázky následně odpovíme písemně.
Více praxe, méně slajdů
Znáte ty webináře, kde vás lektor uvítá a poté se spustí prezentaci a odkecá si svoje a to je konec? Teorie už bylo dost. Většinu si ukážeme přímo v reklamním účtu a uvidíte to přímo a vašem monitoru.
Akční plán
Po webináři získáte akční plán se stručným popisem základních bodů. Tak abyste ihned věděli jak začít krok za krokem.
E-mailová podpora
14 dní od webináře vám bude David k dispozici na e-mailu a pomůže vám s případnými komplikacemi. Je to trochu bláznivý krok, ale štěstí přeje odvážným. David odpoví klidně na 500 e-mailů.
Časté dotazy
Kde bude webinář?
8.12.2016 od 19:00
Kde bude webinář probíhat?
David je na Bali a Mário v Pardubicích, ale webinář probíhá online, takže se na něj můžete dívat třeba z vany. 500 by se nás totiž do žádné zasedačky nevešlo.
Bude k dispozici záznam?
Ano záznam obdržíte následující den po webináři, i když se živého webináře nezúčastníte. Samostatně se však bude prodávat za vyšší cenu, takže neváhejte.
Musím už mít databázi, aby pro mě byl webinář přínosný?
Nikoliv. Při dobře postavené kampani můžete mít první stovky nebo tisíce kontaktů již do týdne od spuštění kampaní, které vám představím.
Prodávám fyzické produkty, nikoliv služby nebo software. Je pro mě webinář vhodný?
Strategie jsou i v tomto případě použitelné. Ke sběru emailů nepotřebujete ani webové stránky.
100% šťavnaté informace
Na webináři nebudete poslouchat žádné pořád dokola opakované informace. Čekají na vás unikátní metody, techniky a postupy.
100% garance spokojenosti
Pokud nebudete s informacemi, které se na webináři dozvíte, spokojeni, bez otázek vám vrátíme celou částku zpět.
Ještě váháte?
Tak na rovinu. Facebook reklama je dnes nejlepším nástrojem pro marketery.
A lepší vzdělávací webinář v tomto oboru na českém internetu nenajdete.
Na webináři se naučíte, jak pracují s reklamou na Facebooku opravdoví profesionálové.
690 345,- Kč (+ DPH)