Workshop: Výkonová reklama na Facebooku pro e-shopy
Po úspěšném workshopu o Automatizaci na Facebooku, který navštívilo 440 lidí jsme připravili další online workshop, který je určen speciálně eshoperům.
Pozvánka od Davida
Co se na webináři naučíte?
- Počáteční nastavení - Nastavíme si byznys manažer, přidáme zaměstnance, propojíme jej s XML feedem, vytvoříme produktové katalogy a něco si řekneme také o práci s událostmi na Facebooku.
- Implementace událostí – Ukážeme si rozdíly a výhody použití různých druhů událostí a pochopíte obrovské výhody, které s přechodem souvisí. Nehledě na to, že v polovině roku Facebook zruší podporu starých konverzních pixelů.
- Segmentace publika - Ukážu vám jak vytvářet publika na základě akcí, návštěv i publika vhodná pro akvizici a seznámím vás se strategií remarketingové mřížky.
- Vytváření nejen DPA kampaní – Ukážu vám nastavení kampaní, které používám u svých klientů, rozdíly v nastavení optimalizace a struktury kampaní.
- Facebook reporty a vyhodnocování v GA – Získávání správných dat je nezbytným předpokladem pro vaše rozhodnutí. Naučíte se přizpůsobit si reporty na FB i vyhodnotit úspěšnost kampaní přímo v Google Analytics
Co na poslední workshop říkali účastníci?
Konkrétní tipy a čísla, která jdou aplikovat do praxe. Přehledná prezentace a užitečné rady, které bych hledal možná desítky hodin svépomocí. Odpovědi na všechny otázky účastníků. Cena za jeden webinář je daleko příjemnější obchodní model. Než přemýšlet o tom jestli má kurz za xx tisíc pro mě smysl nebo né.
Poukázání na skutečné problémy a dost dobrý návod jak uchopit reklamy na FB. Nebyl to klasický webinář jako dělá většina "social media expertů" za účelem prodat svůj produkt.
Bez keců přímo k věci. Zodpovídání konkrétních dotazů, délky - mám rád, když to stojí za to. Hodina a půl je na tohle málo. 3 hod - ideální čas. Mário a Davide – dobrá práce. Na další takový webinář se hlásím předem.
I přes kladné hodnocení jsme provedli několik změn:
Délka 2 hodiny
Od 18:00 do 20:00. Ani o minutu déle. Poslední workshop díky otázkám trval 3,5 hodiny a udržet pozornost po tak dlouhou dobu může být problematické. Na všechny otázky následně odpovíme písemně.
Více praxe, méně slajdů
Znáte ty webináře, kde vás lektor uvítá a poté se spustí prezentaci a odkecá si svoje a to je konec? Teorie už bylo dost. Většinu si ukážeme přímo v reklamním účtu a uvidíte to přímo a vašem monitoru.
Akční plán
Po webináři získáte akční plán se stručným popisem základních bodů. Tak abyste ihned věděli jak začít krok za krokem.
E-mailová podpora
14 dní od workshopu vám bude David k dispozici na e-mailu a pomůže vám s případnými komplikacemi. Je to trochu bláznivý krok, ale štěstí přeje odvážným. David odpoví klidně na 500 e-mailů.
Kdy a kde?
David je na Bali a Mário v Pardubicích, ale workshop probíhá online, takže se na něj můžete dívat třeba z vany. 500 by se nás totiž do žádné zasedačky nevešlo.
Kdo vás bude webinářem provázet
David Lörincz
David se specializuje na výkonovou reklamu na Facebooku již 5 let. Píše, školí, optimalizuje, konzultuje. V žilách mu teče modrá krev a mluví za něj čísla a klienti. Měsíčně optimalizuje kampaně s rozpočtem přesahujícím 500 000 Kč, jeho školení prošli manažeři Avonu, HomeCredit, Kasa.cz a dalších úspěšných agentur a firem. Svou strategii s ním konzultuje i česká pobočka McDonald's, OBI, Auto Kelly nebo Tieto. Od ledna 2015 žije v Asii. Aktuáně na Bali.
Mário Roženský
Mário provozuje několik internetových projektů, od vzdělávacích kurzů přes nástroje zdarma až po aplikace, které pomáhají podnikatelům rozvíjet jejich podnikání. Neustále zkouší nové a netradiční marketingové metody a rád se dělí o výsledky a nové poznatky.
100% šťavnaté informace
Na webináři nebudete poslouchat žádné pořád dokola opakované informace. Čekají na vás unikátní metody, techniky a postupy.
100% garance spokojenosti
Pokud nebudete s informacemi, které se na webináři dozvíte, spokojeni, bez otázek vám vrátíme celou částku zpět.
Ještě váháte?
Tak na rovinu. Facebook reklama je dnes nejlepším nástrojem pro marketery.
A lepší vzdělávací webinář v tomto oboru na českém internetu nenajdete.
Na workshopu se naučíte, jak pracují s reklamou na Facebooku opravdoví profesionálové.
690,- Kč (+ DPH)